Позитивні результати у музичному вихованні та розвитку
дітей досягаються за умови знання та врахування специфіки їхнього психічного
розвитку, природи та особливостей музичних здібностей, музичної обдарованості.
На основі цих знань музичний керівник може здійснювати
музичний розвиток дітей, відкривати їм прекрасний
світ істинного музичного мистецтва, що є невід’ємною
частиною їхнього життя. Для цього він здійснює діагностику музичних здібностей
дошкільників.
Саме питанню діагностування був присвячений практикум
музичних керівників, який проводився 18.10.2018 року на базі ЗДО ст.Дунаївці. Музичний
керівник закладу, Заклецька Людмила Миколаївна, презентувала роботу з дітьми у
формі заняття-квесту «Чарівна квітка», в якому використала музично-дидактичні
ігри які допоможуть виявити знання дітей про жанри музики (пісня, танок, марш),
рівень музичної пам’яті (впізнавання музичних творів за мелодією), рівень
розвитку музичного слуху, вміння відтворювати ритмічний малюнок, здібності
дітей у розрізнянні на слух за тембром звучання музичних інструментів;
перевірити вміння дітей визначати
характер, темп музичного твору; перевірити якість виконання дітьми знайомих
пісень, уміння правильно впізнавати пісню; вміння дітей співати в ансамблі:
разом з усіма починати й закінчувати пісню, співати помірно-голосно й тихо та в
різних темпах, вміння дітей виконувати основні види рухів, змінювати рухи зі
зміною музичного супроводу; визначити вміння дітей сприймати та розрізняти
послідовність ступенів ладу. Слухачі обговорили методику проведення діагностики
музичних здібностей, визначили параметри та засоби діагностики дітей молодшого,
середнього та старшого дошкільного віку.
Немає коментарів:
Дописати коментар