9 листопада 2017 року на базі ДНЗ №5 відбувся практикум музичних керівників по темі "Гра в оркестрі дитячих музичних інструментів, як одна з важливих форм музичного розвитку дитини".
Музика – це завжди зустріч з прекрасним і чудовий засіб навчання й
відпочинку. Якщо музичні заняття у дошкільному закладі проходять жваво, цікаво
та радісно, то діти не втомлюються і успішне засвоєння матеріалу дітьми гарантовано.
У дошкільному навчальному закладі є 4 види музичної діяльності
дошкільнят:
1.Музично – ритмічні
рухи.
2.Слухання музики.
3.Співи.
4.Гра на дитячих
музичних інструментах.
Гра дітей на музичних інструментах — потужний засіб
їхнього всебічного розвитку. Адже інструментальне музикування дає змогу:
- виявляти і розвивати у дітей музичні здібності;
- набувати навички гри на різних музичних інструментах, а також навички ансамблевої гри;
- розвивати координацію рухів;
- розвивати творчість, фантазію, асоціативне і художнє мислення, уяву;
- виховувати музичний смак;
- розвивати естетичне сприйняття навколишнього світу як передумови формування музичної культури особистості;
- створювати умови для самореалізації дітей;
- сприяти становленню їхніх психічних процесів: уваги, пам'яті, зокрема моторної і тактильної;
- виховувати у дітей працелюбність, відповідальність, самостійність, впевненість у своїх можливостях.
Слухачі практикуму розглянули питання методики і практики інструментального музикування з дошкільниками:
- класифікація дитячих музичних інструментів;
- розподіл інструментів і різних вікових групах;
- поетапність ознайомленняя дітей з музичними інструментами;
- характеристика музичного репертуару для музикування та гри в оркестрі;
- форми занять з інструментального музикування
Розглянули питання впровадження інноваційних технологій в процесі навчання дітей гри на музичних інструментах.
Практичну роботу з дітьми провела музичний керівник ДНЗ №5 Фурман Леся Михайлівна. Її екскурсія у міні музей музичних інструментів не залишила байдужими учасників практикуму. Діти ознайомились із різними секціями музею (струнними, клавішними, духовими, ударно-шумовими, а також із саморобними музичними інструментами), побували у майстерні інструментів і самі грали в оркестрі. В процесі музичного заняття було продемонстровано використання гри на інструментах у різних видах музичної діяльності : під час співу, музично-ритмічних рухів. Цікавим фіналом заняття, який приємно вразив гостей, було оркестрове виконання музичного твору "Дощик", у якому звучав баян та домра.
Практичну роботу з учасниками практикуму провела керівник Глухова Оксана Мирославівна. Учасники практикувались у здійсненні оркестровки музичного твору: їм було запропоновано придумати партії для певних груп музичних інструментів, записати оркестрову партитуру. Фіналом засідання було виконання музичними керівниками оркестрованого музичного твору.
Оркестру музичних інструментів по праву належить чільне
місце в системі музичного дошкільного виховання. Граючи в ньому, діти завжди
радіють, набуваючи навичок гри на різних музичних інструментах. Виступи такого
оркестру у дошкільних навчальних закладах надають яскравості святковим ранкам.
Немає коментарів:
Дописати коментар